Plog #5, 6 en 7

introHoi iedereen! Vandaag kunnen jullie meekijken naar wat we van afgelopen vrijdag tot gisteren hebben gedaan. Vrijdag hebben we niet veel bijzonders gedaan en zaterdag en zondag hebben we weer een aantal nieuwe dingen gezien ! Ik neem jullie mee !  photo vrijdag01_zpsk5qzfyjz.pngVrijdag gingen we rondkijken in Den Helder. Daar heb ik geen foto’s van, maar daarna reden we nog even richting de dijk en gingen we daar wandelen.  photo vrijdag02_zpsrdwiikkj.pngMooi uitzicht! En ik zie een bootje verderop.. Dus ik zoomde in..  photo vrijdag03_zpsqfkcobmh.pngBootje van dichtbij! Volgens mij een vissersboot. photo vrijdag04_zpstab9ftql.pngDaarna reden we langs de duinen terug naar Callantsoog. We stopten op een parkeerplaats om even het strand op te lopen en wat te drinken op een strandpaviljoen.  photo vrijdag05_zpsssqxmdam.pngMaar dat laatste ging niet door er was namelijk geen paviljoen te vinden, ja een heel eind terug, dus gingen we terug naar de auto.  photo vrijdag06_zpsy6o7uduy.pngMooi uitzicht tussen de duinen! In de avond kregen we visite van Peter en Angela die bleven slapen tot zondag.   photo zaterdag01_zpsolycocvd.pngZaterdag waren we weer op tijd op en na het ontbijt gingen we met z’n 4-en naar het Marinemuseum in Den Helder. Het waren vissersdagen, dus hoefden we maar €1 te betalen! Dat is nou eens een goedkoop museum bezoek, haha!  photo zaterdag02_zps4ymfrlsv.pngDe plattegrond van het museum! En aangezien ik niet zo heel veel meer weet van wat alles is, laat ik jullie nu gewoon wat foto’s zien. photo zaterdag03_zpsznd7utvl.png  photo zaterdag04_zpskeypsw0t.png  photo zaterdag05_zpsn2jasxyf.png  photo zaterdag06_zpsneolxbrx.png  photo zaterdag07_zps1nzrzlfz.png  photo zaterdag08_zpsfrrsqx7v.png  photo zaterdag09_zpsrv60wj6t.png  photo zaterdag10_zpserhbpawg.png  photo zaterdag11_zpsia6jueje.png  photo zaterdag12_zpsiplohykk.png  photo zaterdag13_zps4u8fcfsf.pngLangs het eerste gedeelte van het Marinemuseum staat een grote onderzeeër waar je ook in kan. Binnen heb ik geen foto’s gemaakt omdat ik niet zeker ervan was of het mocht.  photo zaterdag14_zpsaf8ju89o.pngHet gat waar we naar binnen moesten, dat was al heel smal, maar binnen is het nog smaller! Snap nog steeds niet hoe zoveel mensen het daar met z’n alle 7 weken in vol konden houden.  photo zaterdag15_zpsjaq1iihs.pngDe andere kant van de onderzeeër.  photo zaterdag16_zpswc7bignf.pngDit is een radarcontrole die je boven op een schip ziet staan. Hier zijn we ook in geweest, heel apart om te zien.  photo zaterdag17_zpsbgghsprd.pngNog een grote boot. Hier kon je ook van die kanonnen in zien zitten, en de verschillende kajuiten van de mensen. En er zat nog een gedeelte in over Nederland.  photo zaterdag18_zpsjywl1n5m.pngEn een marineschip ! Ook leuk om te zien.  photo zondag01_zpstkl2akrz.pngGisteren zijn we gaan glowgolfen in hotel Den Helder. Erg leuk om te doen, en ook heel apart zo met die kleuren. Links staat Angela, in het midden Kenneth en rechts ik. Thanx Peter voor de foto ;)!  photo zondag02_zpsf63usvwm.pngPeter werd 1e, Angela 2e, Kenneth 3e en ik natuurlijk laatste. Maar het was leuk en daar ging het om.  photo zondag03_zpsroq6mvun.pngIn het hotel kon je ook bowlen, dus dat hebben we ook een uurtje gedaan. Hier zie je Peter in actie.  photo zondag04_zpshylspxnk.pngKenneth in actie!  photo zondag05_zpsstiwzrep.png  photo zondag06_zpstffsqfm7.png De eindresultaten, de pionnetjes staan voor wat je hebt laten staan. En dat waren de foto’s al van de afgelopen 3 dagen. Ik heb er meer gemaakt, maar die komen toch vrijwel op hetzelfde neer. Dus dat bespaar ik jullie 😉 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken. Vandaag gaan we niet veel doen, het regent hier behoorlijk dus, ik denk dat het alleen boodschappen doen wordt en voor de rest lekker in de caravan relaxen. Hebben jullie een leuk weekend gehad ? Ik lees het graag in de comments! Liefs, Kelly

Comments

comments

6 comments for “Plog #5, 6 en 7

1. augustus 17, 2015 at 2:06 pm

Oh wat een heerlijk weekend heb je gehad zeg 🙂

augustus 17, 2015 at 2:10 pm

Jazeker 🙂 Heb genoten van alle uitstapjes

2. augustus 17, 2015 at 3:27 pm

Leuk dat jullie genoten hebben van jullie vakantie 😀

augustus 17, 2015 at 3:37 pm

Jazeker voor de volle 100%, gelukkig is het nog niet helemaal voorbij

3. augustus 17, 2015 at 7:09 pm

Leuke foto’s ! Glowgolfen heb ik ook eens gedaan, super fun is dat !